Atostogų apskaita apskaitos programoje 9o

Inovatyvi verslo valdymo sistema „9o“ optimizuoja įvairių operacijų atlikimą, įskaitant ir atostogų apskaitos vedimą. Atostogų apskaitos peržiūra verslo valdymo sistemoje „9o“ atliekama keliais pagrindiniais žingsniais:

  1. Meniu juostoje pasirinkite „Didžioji knyga“ ir paspauskite mygtuką „Atostogų apskaita“. Pritaikykite filtravimą ir programa atvaizduos atskaitingų asmenų sąrašą.
  2. Pasirinkite atskaitingą asmenį ir matysite einamojo laikotarpio atostogų likutį.
  3. Kiekvieną mėnesį, išsaugokite tabelyje informaciją ir programa sugeneruos sukauptas atostogų dienas.

Didžiojoje knygoje pasirinkite operaciją „Atostogų apskaita“. Norėdami matyti atskaitingų asmenų įrašus, pritaikykite filtrą. Pažymėkite darbuotoją ir programa parodys atostogų likutį, kasmetinių bei papildomų laisvų dienų kiekį einamuoju laikotarpiu. Naujai sukurto atskaitingo asmens atostogų likutis aprašomas dažniausiai tik vieną kartą, pradedant vesti apskaitą. Vėliau kas mėnesį išsaugojant duomenis „Tabelyje“, programa automatiškai sugeneruoja sukauptas bei išnaudotas atostogų dienas einamuoju laikotarpiu.

Sugeneruoti atostogų apskaitos ataskaitą galite pasirinkę „Branduolio“ menių juostoje mygtuką „Ataskaitos“. Darbuotojų apskaitoje pažymėkite „Atostogų apskaitos ataskaita“. Pasirinkite ieškomą laikotarpį, darbuotoją ar darbuotojus bei galite pridėti sąlygą, jog atskaitingų asmenų ieškotų pagal atostogų likutį. Užpildžius informaciją, paspauskite mygtuką „Generuoti“ ir pasirinkite norimą ataskaitos tipą: suminę ar išsamią.

Šiuo metu komentuoti negalima.